Software a aplikace

Možnosti práce studentů se systémem SmartClass z vlastních zařízení


Pro práci se systémem SmartClass mohou studenti kromě webových odkazů uvedených na stránkách školy využít také možnost instalace aplikací SmartClass na svá zařízení, jako jsou:

- Mobilní telefony
- Tablety
- Další počítače a notebooky

Jak nastavit tyto aplikace přímo pro vaši školu/organizaci naleznete v návodu zde

Studentská aplikace pro iOS Apple

Aplikace pro práci studentů mimo učebnu - možnost stažení pro zařízení s operačním systémem Apple zde

Studentská aplikace pro Android

Aplikace pro práci studentů mimo učebnu - možnost stažení pro zařízení s operačním systémem Apple zde

Studentská aplikace pro Windows

Aplikace pro práci studentů mimo učebnu - v případě zájmu o zaslání tohoto instalátoru nás prosím kontaktujte


Software pro vzdálenou podporu - TeamViewer

TeamViewer Host - bezobslužný instalátor AV Media Systems, a.s.

Pro automatickou instalaci a snadné nastavení doporučujeme náš firemní instalátor TeamViewer Host s přednastavenou konfigurací AV Media Systems, a.s. Tento nástroj umožňuje:

✅ Automatické nastavení bez nutnosti ruční konfigurace.
✅ Po instalaci stačí zaslat vygenerované ID číslo.
✅ Trvalá instalace pro budoucí vzdálenou asistenci bez dalších kroků.

Stáhnout automatický nástroj TeamViewer Host AV Media Systems, a.s.

TeamViewer Host AV Media Systems, a.s. - pevná instalace

Pro trvalou instalaci a snadnou vzdálenou podporu bez nutnosti vašeho zásahu doporučujeme software TeamViewer Host. Tento nástroj umožňuje:

✅ Nepřetržitý přístup pro servisní účely a vzdálenou správu po domluvě nebo nahlášení problému.
✅ Nastavení pevného hesla nebo možnost připojení na vyžádání – v takovém případě stačí mít zapnutý počítač.

Podrobný návod na instalaci a správné nastavení naleznete zde

Stáhnout nástroj TeamViewer Host

TeamViewer QuickSupport AV Media Systems, a.s.                                 - bez nutnosti instalace

Pro jednorázovou vzdálenou podporu můžete využít TeamViewer QuickSupport. Tento software umožňuje připojení pouze v případě, že je spuštěný a aktivní.

Jak na to?
1️⃣ Zapněte svůj počítač a přihlaste se do Windows (může být vyžadován administrátorský přístup).
2️⃣ Stáhněte a spusťte níže uvedený soubor – není nutná instalace.
3️⃣ Sdělte nám vygenerované ID číslo a ponechte software spuštěný.
4️⃣ Připojíme se k vám a pomůžeme s řešením problému.

👉 Pokud spustíte software pod běžným uživatelským účtem (bez administrátorských práv), může být vyžadována vaše asistence.

Stáhnout nástroj TeamViewer QuickSupport


Partnerská sekce Robotel SmartClass software

Přístup pouze pro partnery Robotel